Header Ads

Breaking News
recent

ہمارے اور تمہارے درمیان فیصلہ جنازے کریں گے


بيننا وبينكم شهود الجنائز
ہمارے اور تمہارے درمیان فیصلہ جنازے کریں گے۔
غازی ممتاز قادری شہید کی نماز جنازہ میں ابھی تقریبا سترہ گھنٹے باقی ہیں۔ راولپنڈی کا تاریخی میدان لیاقت باغ جس کو بھرنا سیاسی جماعتوں کی سب سے بڑا ارمان ہوتا ہے، نصف سے زیادہ بھر چکا ہے۔ قافلے کسی سیلاب کی طرح آ رہے ہیں۔ لوگ تلاوت قران میں مشغول ہیں اور رسول اللہ صل اللہ علیہ وسلم پر درود و سلام کے زمزمے ہر سمت سُنائی دے رہے ہیں۔ لیاقت باغ میں بیٹھے ہوئے لوگوں میں سبز پگڑیاں بھی دیکھائی دے رہی ہیں اور کالے اور سفید عمامے بھی۔ سلفی حضرات کی طویل داڑھیاں بھی نظر آتی ہیں ترشی ہوئی داڑھیوں والے بھی موجود ہیں۔ 

یہاں کوئی دیوبندی ہے نہ بریلوی اور نہ اہلحدیث۔ آج راولپنڈی کا لیاقت باغ میں صرف محمد رسول اللہ کے امتی ہیں جو ایک عاشق رسول کو خراج تحسین پیش کرنے کے لئے آئے ہیں۔ 
یہ سب وقت کے سلیمان تاثیروں اور راجپالوں کو ایک ہی پیغام دے رہے ہیں۔ شرق سے غرب تک جو زبان بنی صل اللہ علیہ وسلم کی شان میں گستاخی کی مرکتب ہو گی ، اُسے ایک لمحہ تاخیر کے بغیر جنم کو روانہ کر دیا جائے گا۔ بھاڑ میں جو تم اور تمہارے ظابطے اور قانون۔ اس راہ میں شہادت کو گلے لگانے والا اس امت کا متفقہ ہیرو ہے۔ ایسا ہیرو جس کی تخلیق کے لئے میڈیا کے ڈراموں اور خبروں کی کوئی ضرورت نہیں ہے۔ جس کی عظمت کے بیان کے لئے نغمے بنانے اور ٹی وی پر دیکھانے کی حاجت نہیں ہوتی۔ 

جو نبی صل اللہ علیہ وسلم کی تقدیس و عظمت کے لئے جان لُٹائے گا ، یہ امت اُسے اپنے سر کا تاج اور ماتھے کا جھومر بنائے گی۔ 
قدم قدم پر میڈیا کی کوریج کے لئے ناک رگڑنے والو، آؤ دیکھو دلوں میں اُترے ہیرو کیسے ہوتے ہیں۔

تازہ اطلاعات کے مطابق سندھ میں ڈبل سواری پر پابندی عاید کر دی گئی ہے 
پنجاب میں ڈبل سواری پر پابندی کے ساتھ ہی دفعہ ایک سو چوالیس کا نفاذ اور اسکولوں کی چھٹی کا اعلان کر دیا گیا ہے۔ 
دوسری طرف راولپنڈی اور اسلام آباد کی بار ایسوسی ایشنز نے غازی ممتاز قادری شہید کے عدالتی قتل کے خلاف کل بروز منگل مکمل ہڑتال کرنے کا اعلان کیا ہے۔

No comments:

Powered by Blogger.