Header Ads

Breaking News
recent

Nasrullah Shaji

 

جماعت اسلامی کراچی کے نائب امیر نصراللہ خان شجیع 1970میں کراچی کے علاقے حیدرآباد کالونی میں پیدا ہوئے۔ دور طالبعلمی میں اسلامی جمعیت طلبہ سے وابستہ ہوئے اور طلبہ سیاست میں اہم کردار کیا۔اور1996 سے 1998تک اسلامی جمعیت طلبہ کراچی کے ناظم مقرر ہوئے۔جامعہ کراچی سے ماسٹرزکی ڈگری حاصل کی اور تعلیم سے فراغت کے بعد جماعت اسلامی سے منسلک ہوکر عملی سیاست میں اپنا کردار ادا کیا۔نصر اللہ خان شجیع جماعت اسلامی ضلع شرقی کے امیر اور تاحال جماعت اسلامی کراچی کے نائب امیرتھے۔

سال 2002 کے عام انتخابات میں ایم ایم اےکے پلیٹ فارم سے حصہ لیا کراچی کے حلقے پی ایس 116 سے 30سال کی عمر میں رکن سندھ اسمبلی منتخب ہوئے۔اور سندھ اسمبلی میں متحدہ مجلس عمل کے ڈپٹی پارلیمانی لیڈر کی حیثیت سے اسمبلی میں عوام کی آواز بنے۔نصر اللہ شجیع دور طالبعلمی سے ہی جوشیلے مقرر اور لوگوں میں ہر دلعزیز تھے۔طلبہ حقوق کی جدوجہد ہو یا عوامی مسائل پر آواز اٹھانے نصراللہ شجیع نے ہمیشہ اہم کردار اداکیا۔

نصراللہ شجیع شعبہ تعلیم سے وابستہ تھے اور عثمان پبلک اسکول سسٹم کیمپس 13کے پرنسپل ہیں۔نصراللہ شجیع کے دو بیٹے اور ایک بیٹی، اہلیہ اور والدہ

Nasrullah Shaji

 

 

Enhanced by Zemanta

No comments:

Powered by Blogger.